حالت چرخش و افسردگی در FSGS

چهار شنبه 8 خرداد 1392
ن : lafee

حالت چرخش و افسردگی در FSGS

 

حالت چرخش و افسردگی در FSGS

بسیاری از بیماران مبتلا به FSGS ممکن است نوسان خلقی، افسردگی و دیگر problems.What روانی چگونه برای مقابله با آنها را تجربه می کنند علل این مشکلات؟

حالت نوسان و افسردگی در FSGS با استفاده از پردنیزولون همراه است. این یک داروی رایج برای درمان FSGS است.

به طور کلی، پردنیزون برای عمل آن در moods.It شناخته شده است، می توانید شیدایی، خشم، و تغییرات ناگهانی به کم moods.These حالات بد را می توانید تاریخ و زمان آخرین تا زمانی که بیمار از این دارو استفاده می شود. به طور کلی، استفاده کوتاه مدت از پردنیزون است بیشتر مربوط به خشم، شیدایی و یا hypomania.Depression و سایر حالات کم معمولا در افرادی که استفاده پردنیزون برای یک time.This طولانی است دیده می شود پردنیزون است، زیرا می تواند سیستم آدرنال باعث خلق و خو تاثیر می گذارد نوسانات.

علاوه بر افسردگی و نوسان خلق و خو، بیماران با FSGS که در پردنیزون نیز ممکن است عوارض جانبی زیر را تجربه کنند.

عفونت

پردنیزون سرکوب پاسخ ایمنی غیر طبیعی برای درمان FSGS. با این حال، هنوز هم می تواند سیستم ایمنی بدن طبیعی کسی که it.The در خارج از باکتری ها گرفته سرکوب، ویروس و غیره هستند به احتمال بسیار زیاد برای حمله به بدن منجر به عفونت.

فشار خون بالا

فشار خون بالا می تواند در افراد مبتلا به FSGS در پردنیزون دیده می شود. این شتاب دهنده بزرگ از زوال عملکرد کلیه است. به همین دلیل مهم است که به یاد داشته باشید که شما باید فشار خون خود را به طور منظم به مطمئن شوید که فشار خون شما در محدوده طبیعی است که فقط نظارت.

اختلالات معده و روده

اختلالات دستگاه گوارش به طور معمول میان مردم با FSGS که در اختلالات prednisone.Gastrointestinal هستند رخ می دهد اغلب شامل تهوع، استفراغ، سوء هاضمه بیماری زخم anorexia.Peptic و با درمان طولانی مدت کورتیکواستروئید همراه شده است.

غیر از نوسان خلق و خو و افسردگی و همچنین عوارض فوق، بیماران مبتلا به FSGS در پردنیزون نیز ممکن است دیابت، crinosity و غیره توسعه

با توجه به عوارض جانبی وحشتناک بالا پردنیزون، بیماران مبتلا به FSGS مشتاق برای پیدا کردن یک درمان جایگزین به مواد مخدر هستند. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک درمان طبیعی برای FSGS است. این می تواند بیماری را به طور موثر و بدون عود و عوارض را کنترل کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.